הלוואה לכל מטרה או הלוואה ללא מטרה

משכנתא - המילה הזו לרובנו מעמסה חודשית מהכבדה בהוצאות הבית המשפחתיות, הכלכלה החדשנית הגורסת שבהתנהלות נכונה ניתן למנף אותה לאופציה כלכלית, הכצעקתה? ואם כן, איך עושים את זה?

משכנתא-ההתקשרות ארוכת טווח ,וברב המקרים הארוכה ביותר בין כל אלו שנבחר בחיים. כל אחד שמגיע למסקנה הכלכלית המתבקשת שהחיים בשכר דירה הם מעין השקעה על קרן הצבי.. וכמעט כולנו בוחרים באפשרות היחידה המוכרת והסבירה לנו ה"משכנתא".

אחת הטעויות הנפוצות היא שבצעד זה עברנו ממצב של ככסף ש"נזרק לפח" לחיסכון לעתיד מה שמביא לכאורה לחיסכון מידי! אך מחקרים כלכליים מוכיחים כי יש לפקח על הלוואה זו בגלל טווח התשלומים הארוך שנתון ל"חסדי" מצב המשק,הריבית בשוק ,ריבית הבנקים,שינויים במצב משפחתי,שינויים במצב התעסוקתי, שינוי בהכנסות, הוצאות ועוד..

כך שאולי...עשינו טעות שלקחנו משכנתא? ממש לא! רובנו הגדול נתון לגחמותינו האישיות והחיסכון ממנו והלאה! וסביר להניח שבעוד שיכולנו לחסוך את ההפרש בין השכירות למה שהיינו אמורים לשלם על המשכנתא נשתמש בו ל"משהו שממש חייב" כך שהמשכנתא "מכריחה" אותנו לחסוך ומביאה אותנו להיות בעליו של נכס שברב המקרים יעלה את ערכו הנדל"ני במאות אחוזים אפילו בתום תקופת התשלומים הקצרה ביותר.

כך שמוטיב החיסכון כבר הפך לחלק משמעותי ובלתי נפרד מחיינו אך האם ניתן להפוך אותו ל"מסה קריטית" חיובית במקום זו השלילית המוכרת שמכבידה עלינו חודש בחודשו.. וכאן נכנסת לתמונה מושג חדש : מחזור משכנתאות נושא אליו נחשפתי מחברות שונות שקמו בשנים האחרונות (כפטריות אחרי הגשם) ומצאתי חדשנות מעניינת והגיון ברעיון שהבנק יחפוץ בטובתו האישית ויזדרז לדאוג להכנסותיו לפני שיחפוץ ביקרי ,ושאדם המכיר את המערכת הבנקאית האפורה על חוקיה ארוכי הסעיפים משופעי האותיות הקטנות וההפניות לאינסוף סעיפים ותתי סעיפים מבואים נספחים וחוזר חלילה,יוכל להיטיב עם מצבי הכלכלי ועם משא תשלומי והתחייבותי (שחלקם הצטברו אגב מנסיונותי לא לחרוג מתשלומי המשכנתא) כי מי כמוני יודע שהלוואה ללא מטרה ו-הלוואה לכל מטרה נשמעות לי בדיוק אותו הדבר.

וכאן מבלי להלאות בדיבורים אני רוצה לשתף אתכם במה שאני קורא לו "השיטה" של המומחים למשכנתאות

ביו כל החברות שיצרו עמי קשר והציעו לי מחזור משכנתא רק המומחים למשכנתאות בעצם כמקצוענים אמיתיים היחידים שהרימו את הכפפה ולקחו את הנושא צעד קדימה ויצרו שיטה המשלבת טיפול אישי פרטני בכל משפחה בפני עצמה.

השיטה בעצם עשתה שימוש בכל המקצוענים הנוגעים בדבר כך חברו להם כלכלנים, בנקאים, משפטנים מתחומי הפיננסים, ההשקעות, הביטוחים, והבנקאות, קואצ'רים שמתמחים בכלכלה ובהובלת משפחות לדרך כלכלית חדשה תוך בחינת האספקטים האישיים במקביל לכלכליים, פסיכולוג קליני ופסיכולוגית ארגונית ועוד..

כל אלו יחד בנו שיטת התמודדות חדשה מול בנקים חברות אשראי ושאר בעלי חובות,שמאשרת פשוטו כמשמעו לעבור ממצב של מינוס לחיסכון!! אהבתי והתחברתי לשיטת התשלום הראויה (בשונה מחברות אחרות בתחום ראו הוזהרתם!!!) תשלום על בסיס הצלחה בלבד!!

המומחים למשכנתאות לא רק שהרימו את הכפפה אלא חרטו על דיגלם מצוינות ,חדשנות, ומקצוענות!! ומציעים את כל הפתרונות שיובילו אתכם למנף את המשכנתא לכלי שיעזור לכם לחסוך ולהתפתח לראות עצמאות כלכלית נכונה ומושכלת!