האם נכון "לגגל" בתחום מורכב כמו משכנתא?

לגגל זה מושג חדש שכבש את חיי כולנו, גוגל- מקור מידע בלתי נדלה אמין ברב המקרים באחוזים די גבוהים בהשלמה של מנועים מובילים כמו ויקיפדיה, בבילון ואתרי מידע כאלו ואחרים, הופך המושג "ידע כללי"- לידע מבוסס ורלוונטי שמובדל במחקר של כמה שעות עד למחקרים בני חודשים ויותר, מאפשרת לנו הרשת היום להכיר ולדעת המון בכל תחום שנבחר.

אך להבדיל ממושגים כלליים, שמתחלקים מתחומי עניין זמניים עד לתחביבים יומיומיים המתפרשים על מעקב וצפייה בת שנים,ידע כללי בנושא מורכב כמו אשראי ומשכנתא אינו מספק תמונת מצב אמתית ,מציאותית ,שלא לדבר על אופטימלית בנושא מבחן מסלול המשכנתא הנכון לכאן ועכשיו.

 לו יכולנו לשתף אתכם בניסיוננו , בצפייתנו, בחווייתנו היומיומיות בתחום המשכנתאות והאשראים המתפרש על שנים של עבודה, היה כבר מיותר להסביר לכם למה נכון לבחור והיה גם בעינכם הבחירה הסבירה ביותר העולה על הדעת להשתמש במומחה בתחום האשראים והמשכנתאות, כשאתם באים להתנהל כלכלית מול בנקים, חברות אשראי חברות ביטוח וכל הנוגעים בתכנון משכנתא חכמה.

מעבר לזה הנושא של מומחים גם הוא כמו בכל תחום משתנה מעת לעת וקמים מוחות חדשים, רעננים, בעלי רעיונות יצירתיים, המשתמשים בחוקיות הבנקים והמשכנתאות כדי

 ליצור מסלולים חדשים עדכניים המאפשרים לתכנן משכנתא יעילה כלכלית שאף מתירה לנו להפוך את אחת ההלוואות הקשות הסבוכות למינוף כלכלי.

בהיותה אחת המשופעות "באותיות קטנות", בחוקי עמלות דרקוניים ביציאה ממסלולים ובשימוש בכל ה"כח הבנקאי" ליצור רושם שהוא המקום הנכון להיוועץ בו, תוך שימוש במסלולים הנראים נכונים רק למראית עין לאלו שאינם מקצועיים באמת.

 כך שרק שיטה המנצלת את מיטב המוחות בתום זה או אחר בזמן אמת ואינה מקובעת על כלכלה מיושנת, רק שיטה שלא מחויבת לגוף כלכלי זה או אחר אלא ממנפת את יכולתה מולם לטובתנו הלקוחות, היא הנכונה ללכת בה בימים טרופים אלו של מחאות חברתיות, שרכישת דירה ואחזקתה של המשכנתא הפכו לעול מהקשים לעיכול בהתנהלות החודשית.

כדאי ואף רצוי לפנות למומחים שיבחנו את מסלולי המשכנתא שלנו,תוך הסתכלות כוללת על שאר ההוצאות החודשיות, ההלוואות ממקום העבודה, מהבנקים וחברות האשראי

היום ידע זה כח והידע הנכון הוא כח אדיר!

אז כשסיימתם לגגל פנו למומחה ובדקו אם התוצאות שקבלתם זהות!

כי יש חיים גם אחרי המשכנתא.

המומחים למשכנתאות.