המתכון לדיאטה כלכלית בריאה

פעמים רבות השוו תחום צריכת המזון ובקרתנו עליו או במילים אחרות ההתנהלות הפנימית בינינו לבין עצמנו כשאנו עומדים בפני פיתוי שגורם לנו סיפוק מידי,באוכל כמו באוכל ובקניות כמו בקניות.

המשותף לאלו הוא חוסר היכולת הזמנית לדחות סיפוקים והעיסוק בהנאה המידית תוך עזיבת השיקול ההגיוני והראיה לטווח ארוך,במזון ברגע שהורגלנו לצרוך כמות מסוימת מלבד הקילוגרמים העודפים שמכבידים בתחילה מעט ואז יותר ויותר על חופש התנועה, המראה ,הביטחון העצמי ההערכה העצמית, והכושר הגופני ,אי יכולת להתמודד מול ההשמנה,הרגלי הצריכה משתנים וכבר התרגלנו לאכול כמות בבוקר שבלעדיה אנו רעבים וכמהים לאוכל רבים חשים הרגשה לזו לקנית בגדים,רהיטים,גאדג'טים,ועוד...

בעוד שהפרזה לא מבוקרת בצריכת מזון הפגיעה נוגעת רק בחלק מתחומי החיים הפרזה לא מבוקרת בהתנהלות הכלכלית נוגעת בכל תחומי החיים ופוגעת מכבידה ומקשה על כל אחד מהם והמזון בתוכם.

משמע אנו זקוקים להצרת היקפים שישיבו לנו את חופש וקלילות התנועה שחווינו ואת האפשרות להנות מבלי לחוש תחושת אשמה.

כמה מכם קוראים מילים אלו ומעלים בראשכם חולצה מכנס או זוג נעליים יקר להחריד שבשעת "הגיהוץ" כבר חוויתם את יסורי המצפון תוך קריאות פנימיות דוגמת חיים פעם אחת...מה אני לא קונה לעצמי כלום בד"כ.. העונה אני לא קונה יותר ועוד..

וכמה מאתנו בבואנו לשנות הרגלים אלו בניסיוננו לשנות דפוסים אלו נתקלים בחומות הקושי של ההרגל ,הסיפוק המיידי,הבריחה ,חוסר היכולת להתמודד עם הרגע בו אנו נאלצים "להתכווץ" חזרה למימדינו הקודמים,פה הדמיון בין שני המקרים אף עולה,הדרך הקשה ודחיית הסיפוק "המוגזמת" כדי לחזור למצב הקודם....ואז הקושי לשמר ...

וכולנו מתוך קצב החיים המטורף שהולך והופך מהיר מרגע מנסים למצוא קיצורי דרך דוגמת דיאטת רעב שפותרת את הבעיה במידית אך גורמת לגוף להאיט את חילוף החומרים ולהשמנה מחדש במהירות גבוהה מהפעם הקודמת.

המקבילה הכלכלית כמובן הם ההלוואות קצרות המועד שלא משתפות תכנון פיננסי הופכות לכלי שמכסה את האוברדראפט לחודשיים ומפנה לנו מקום פנוי "בבגדים השמנים שלנו" אותו חוב שכיסינו רק לפני כמה חודשים והשאיר לנו מקום חדש של מינוס לצנוח לתוכו.

בשני המקרים הוכח מעל לכל ספק שהפתרון הוא שינוי איטי מבוקר שנתמך בפעולות מחזקות (ספורט, תזונה בריאה, פריסת הלוואות בצורה חכמה ,חיסכון והשקעה) היא הדרך הנכונה להרזיה שתחזיק לאורך זמן שתוכיח את עצמה גם בעוד עשור.

על בסיס ההבנה הזו נבנתה השיטה בחברת המומחים למשכנתאות שמתייחסת למשכנתא כנדבך אחד בתוכנית ההרזיה הכלכלית שתביא אתכם לכושר יצור הכנסות והשקעות חכמות בחיסכון כדי לפתור מצבי הלוואות עתידיות.

השיטה היחידה בארץ המתייחסת לאדם בתוך המשפחה ולמשפחה מבחינה אישית מנטאלית, תוך התייחסות להתנהלות הבין משפחתית בכל מגוון האספקטים שהכלכלי הוא רק אחד מהם וכך יוצרים פתרון ייחודי המשלב אתלטיות מחשבתית יצירתיות וידע עצום בהתנהלות חכמה מול המערכת הבנקאית, שיטה זו שיצרה עתיד כלכלי חדש למאות משפחות בישראל מגיעה עכשיו גם אליכם.